• האם כל השעונים של “עולם השעונים” מקוריים?

ש

  • האם ישנה אחריות על השעונים?

כן – בהתאם לדגם הספציפי כך גם תקופת האחריות.

  • איך מגיע אליי המוצר שאני רוצה?

כל מוצר שתזמינו מגיע בתוך קופסא מסודרת וספר היצרן.

  • אם התחרטתי – אוכל להחזיר שעון שקניתי?

בהחלט.

אם התחרטת, מכל סיבה שהיא, ניתן להחזיר את המוצר ולקבל בחזרה את כל הכסף ששילמת.
חשוב מאוד: המוצר יוחזר לחנות באמצעות דואר רשום בלבד, במצב חדש לחלוטין באריזתיו המקורית לא פגומה. על-מנת לקבל את ההחזר הכספי, יש לפנות לשירות של WatchWorld.

  • מה מדיניות החלפת מוצרים?

אם מסיבה כל שהיא המוצר שקיבלת לא מתאים לך או לא מוצא חן בעיניך, ניתן להחליפו בדגם אחר, כרצונך.
. לביצוע החלפה, יש לפנות לשירות של עולם השעונים.
חשוב מאוד: המוצר יוחלף אך ורק במצב חדש לחלוטין, באריזתיו המקורית לא פגומה.

  • מהן אפשרויות התשלום?

אשראי או PayPal, לבחירתך. לבוחרים לשלם באשראי אפשרות לחלק את הסכום ל-12 תשלומים (או פחות, כמובן)
ללא ריבית. 

  • מהו אזור המשלוחים של עולם השעונים?

כל מקום בעולם.

  • תוך כמה זמן אקבל את השעון שהזמנתי?
  • מהי עלות המשלוח?
  •  WorldWide shipping for free

יש לך שאלה נוספת? ניתן ליצור איתנו קשר בכל שעה עם כל שאלה או בקשה